Thursday, October 14, 2010

Dayang Nurfaizah @ Festival Filem Malaysia (FFM) ke-23



Diva R&B negara, Dayang Nurfaizah akan menyerikan lagi Malam Perasmian dan Malam Anugerah Festival Filem Malaysia ke-23 ini dengan persembahan yang mantap lagi mempersonakan.

Malam Perasmian FFM yang akan diadakan di Centre Atrium, e-Curve, Mutiara Damansara pada 20 Okt 2010 akan menyaksikan persembahan dari Dayang Nurfaizah membawakan lagu-lagu filem dari tahun 80an, 90an dan kini bersama teman artis lain seperti Zehra Zamry, Hafiz AF7 dan One Nation Emcee. Majlis dijangka bermula pada jam 8:15pm dan akan dihoskan oleh Nurul Alis. Majlis ini dibuka kepada orang ramai.



Pada Malam Anugerah FFM pula, Dayang Nurfaizah akan bergandingan dengan Lah Ahmad dalam segmen ketiga acara malam gilang-gemilang tersebut. Mereka berdua akan membawakan lagu, Tanda Kasih.

Malam Anugerah akan dilangsungkan di Shah Alam Convention Centre pada jam 8:00 malam pada 24 Okt 2010.



Antara artis lain yang akan turut membuat persembahan adalah Mawi, Diana Danielle (Tema Magika), Farah Asyikin dan Lan Typewriter.

Siaran langsung akam bermula pada puluk 8:30mlm hingga 10:30mlm di TV1 RTM. Jangan lupa saksikan Dayang Nurfaizah dan pelakon-pelakon kesayangan anda yang lain di FFM 2010!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails